Reklamacje v1.0.0

Aby reklamować zakupiony w firmie Autorak towar przed odesłaniem go do firmy AUTORAK należy w systemie zamóweń zarejestrować reklamację oraz wydrukować formularz reklamacji.

Wypełniony i podpisany formularz reklamacji należy dołączyć do wysyłanych reklamowanych artykułów.

Uwaga!!! Formularz reklamacyjny jest konieczny do sprawnego przebiegu procesu reklamacji i wymagany przez producentów.

  1. Po zalogowaniu się należy przejść do zakładki

ZWROTY I REKLAMACJE

WMS m2

Aby wybrać formularz reklamacji klikamy w kółeczko po lewej stronie Reklamacja.

WMS m2

Po wrowadzeniu swoich danych w polu dane produktu wpisujemy numer katalogowy reklamowanego produktu i z rozwijanej listy wybieramy fakturę według, której nastąpił zakup.


Wpisujemy ilość reklamowanego towaru.


Wypełniamy pole opis przez podanie szczegółów powodu reklamacji


Wybieramy producenta towaru z rozwijanej listy Rodzaj reklamacji.


Po wypełnieniu formularza przyciskamy przycisk Zakończ i drukuj

WMS m2

Kiedy wyświetli nam się informacja o możliwości wydruku, przyciskamy drukuj i wygenerowany dokument zostanie pobrany na komputer

WMS m2

Drukujemy dokument i uzupełniamy go o te informacje, które automatycznie nie zostały naniesione.


Pieczętujemy i podpisujemy a następnie wysyłamy do firmy AUTORAK razem z reklamowanym towarem.

WMS m2

Zarejestrowane zgłoszenie możemy przeglądać wybierając jego szczegóły z tabelki. W tabelce widoczny jest status zgłoszenia.

WMS m2