Reklamacje v2.0.0

WMS m2

Aby reklamować zakupiony w firmie Autorak towar przed odesłaniem go do firmy AUTORAK należy w systemie zamóweń zarejestrować reklamację oraz wydrukować formularz reklamacji.

Wypełniony i podpisany formularz reklamacji należy dołączyć do wysyłanych reklamowanych artykułów.

Uwaga!!! Formularz reklamacyjny jest konieczny do sprawnego przebiegu procesu reklamacji i wymagany przez producentów.

1 - Po zalogowaniu się należy przejść do zakładki ZWROTY I REKLAMACJE

Aby wybrać formularz reklamacji klikamy w kółeczko po lewej stronie Reklamacja.

2 - Po wrowadzeniu swoich danych w polu dane produktu wpisujemy numer katalogowy reklamowanego produktu i z rozwijanej listy wybieramy fakturę według, której nastąpił zakup.

3 - Wpisujemy ilość reklamowanego towaru.

4 - Wypełniamy pole opis przez podanie szczegółów powodu reklamacji

5 - Wybieramy producenta towaru z rozwijanej listy Rodzaj reklamacji.

6 - Po wypełnieniu formularza przyciskamy przycisk Zakończ i drukuj

7 - Kiedy wyświetli nam się informacja o możliwości wydruku, przyciskamy drukuj i wygenerowany dokument zostanie pobrany na komputer

8 - Drukujemy dokument i uzupełniamy go o te informacje, które automatycznie nie zostały naniesione.

9 - Pieczętujemy i podpisujemy a następnie wysyłamy do firmy AUTORAK razem z reklamowanym towarem.

Przykładowy formularz.

WMS m2

10 - Zarejestrowane zgłoszenia możemy przeglądać. W tabelce widoczny jest status zgłoszenia.