eFaktury v2.0.0

Potrzeba elektonicznej wymiany dokumentów.

Rada Ministrów w sierpniu 2021 przyjęła projekt zmian do ustawy VAT wdrażającej Krajowy System e-Faktur (KSeF). Ministerstwo Finansów już wspólnie z biznesem testuje nowe rozwiązanie tak, aby jak najwięcej firm korzystało w pełni z e-faktury w 2022 r. Planuje się, że elektroniczna wymiana dokumentów handlowych stanie się obowiązkowa dla wszystkich firm od 2023.

Wychodząc na przeciw tym wyzwaniom oraz oczekiwaniom klientów dla sprawniejsze obsługi zapraszamy do zapoznania się i korzystania z naszych faktur elektronicznych.

Dzięki elektronicznej wymianie dokumentów szybciej dostarczymy ci fakturę, czy korektę oraz wspólnie zaoszczędzimy papier a tym samym środowisko naturalne.

Platforma wymiany dokumentów z kontrahentami Businesslink zapewnia wsparcie procesów biznesowych zachodzących pomiędzy przedsiębiorstwem oraz jego kontrahentami poprzez stworzenie możliwości udostępniania dokumentów na dedykowanej platformie.

Proces przystąpienia do usługi

  1. Jako firma Autorak Sp. z o.o. wysyłamy do państwa na ustalony mail zaproszenie do wymiany dokumentów drogą elektroniczną.

  2. Otrzymują państwo na wstępie dwa maile

    • pierwszy - Rejestracja konta użytkownika - w którym mamy wytyczne do logowania się do systemu businesslink, gdzie będzie można pobrać bezpiecznie nasze faktury.

    • drugi - AUTORAK Sp. z o.o. zaprasza do nawiązania relacji w Businesslink - tu prosimy potwierdzić akceptację naszego zaproszenia.

  3. Po otrzymaniu maila z zaproszeniem

    • sprawdzamy czy dane firmy, która nas zaprasza są poprawne i czy jest naszym partnerem biznesowym. Weryfikujemy również dane naszej firmy. Jeśli wiadomość zawiera załącznik z regulaminem w formie pliku PDF, zapoznajemy się z jego treścią.

    • aby zaakceptować zaproszenie oraz tym samym zezwolić zapraszającemu na dystrybucję elektronicznych dokumentów za pośrednictwem Businesslink, klikamy przycisk Przejdź do akceptacji. Spowoduje to otwarcie strony logowania w Portalu.

    • logujemy się za pomocą loginu i hasła, które otrzymaliśmy w mailu rejestracyjnym lub, jeśli mamy już konto w Businesslink, logujemy się za pomocą swojego hasła. Po zalogowaniu w przeglądarce internetowej powinna otworzyć się strona z interaktywnym formularzem zaproszenia. Możemy zapoznać się raz jeszcze z danymi firmy zapraszającej i zapraszanej oraz regulaminem korzystania z portalu.

    • w dolnej części treści zaproszenia znajduje się pole Potwierdzam..., które należy zaznaczyć, aby przycisk Akceptuj aktywował się. Akceptujemy przy użyciu przycisku Akceptuj. Pojawi się komunikat z informacją, że zaproszenie zostało zaakceptowane i link umożliwiający przejście do Businesslink.

  4. Po akceptacji zaproszenia otrzymają państwo maila potwierdzającego - AUTORAK Sp. z o.o. potwierdza przystąpienie do Businesslink o treści:

    Szanowni Państwo, Dziękujemy za akceptację zaproszenia. Poniżej znajdą Państwo potwierdzenie zapoznania się i uznania za wiążące zasad korzystania z usługi Businesslink, jakich Państwa przedstawiciel – Imię Nazwisko – dokonał w Państwa imieniu dnia 20xx-xx-xx.

    Z poważeniem, AUTORAK Sp. z o.o.

  5. Po potwierdzeniu akceptacji zaproszenia można odbierać dokumenty na dwa sposoby: bezpośrednio poprzez maila lub za pomocą platformy Businesslink.

  6. Kiedy odbierzesz wysłany przez nas dokument zostaniemy o tym poinformowani.

  7. Poniżej ważne dokumenty.

Zasady-korzystania-z-usługi-Businesslink

Techniczne Wymagania Eksploatacyjne usługi Businesslink